Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek zboża
www.netb.pl
2018-04-13
Szwedzki producent pieczywa rozpoczął produkcję w Nowej Soli

Lantmannen Unibake – skandynawski producent pieczywa, obecny w Polsce od początku lat ‘90, który uruchomił na początku tego roku w Nowej Soli swoją największą w Polsce i drugą co do wielkości w Europie piekarnię, rozpoczął sprzedaż pieczywa z nowego zakładu. Pierwsze bułki do hamburgerów trafiły właśnie do klientów z segmentu HoReCa.

Pierwsza linia produkcyjna nowej piekarni Lantmannen Unibake w Nowej Soli rozpoczęła wypiek w styczniu – na początku produkcję testową. W tej chwili, po uzyskaniu wszelkich niezbędnych certyfikatów jakościowych, nowa linia wytwarza bułki do hamburgerów, a jej zdolności produkcyjne to 60 tys. sztuk na godzinę, co w skali roku daje do 450 mln bułek. Pierwsze z nich trafiły właśnie do klientów z segmentu HoReCa.

– Polski rynek gastronomiczny rozwija się bardzo dynamicznie, jest przy tym niezwykle konkurencyjny. Dlatego cały czas musimy dbać o to, aby być jak najbliżej naszych klientów, rozwijać ofertę produktową, utrzymywać najwyższą jakość. Rozpoczęcie sprzedaży produktów z piekarni w Nowej Soli to dla nas szersze możliwości, lepsza pozycja konkurencyjna i bezpieczeństwo dostaw dla naszych klientów, co jest kluczowe do osiągania sukcesów na wysoko konkurencyjnym rynku, mówi Janusz Tabor, Dyrektor Sprzedaży Lantmannen Unibake w Polsce.

Nowa linia produkcyjna jest bardzo nowoczesna, zastosowano na niej m.in. takie innowacyjne rozwiązania jak mroźnię wbudowaną w linię produkcyjną tzw. mroźnię ‘in-line’. Bułki zaraz po upieczeniu poddawane są głębokiemu mrożeniu, jeszcze przed włożeniem do kartonów (podczas mrożenia bułki są zapakowane tylko w foliową zgrzewkę; już w ciągu 1h od wypieczenia osiągają temperaturę -12oC). Dzięki temu produkty nie gniotą się podczas transportu oraz zachowują swoje parametry na najwyższym poziomie.

Piekarnia w Nowej Soli korzysta z najwyższej jakości surowców, głównie od polskich dostawców (m.in. młyny, cukrownie, producenci drożdży, opakowań, dostawcy energii i gazu).

Docelowo - do końca roku 2019 w piekarni w Nowej Soli będą trzy linie produkcyjne, wytwarzające 60 tys. ton pieczywa rocznie. Głównymi odbiorcami pieczywa z Nowej Soli będą międzynarodowe, duże sieci restauracji szybkiej obsługi sprzedające hamburgery i hot dogi, a także inni klienci z rynku gastronomicznego (HoReCa): restauracje, bary, stacje benzynowe. Około 50% produkcji trafi na rynek polski, pozostała część – na rynek niemiecki, a także do Czech, Słowacji, Państw Bałtyckich i Skandynawii.
Jeśli chodzi o asortyment – piekarnia w Nowej Soli będzie wytwarzać różnego rodzaju pieczywo mrożone, w szczególności takie grupy produktowe, jak pieczywo typu fast food oraz mrożone bułki, bagietki i chleby do odpieku w sklepie. Nowa piekarnia, w połączeniu z obecną bazę produkcyjną, to także zupełnie nowe możliwości jeśli chodzi o dedykowane linie – różna wielkość linii produkcyjnych pozwoli realizować zarówno wielkie zamówienia, jak i dedykowane produkty na akcje sezonowe, ułatwi też szybki i efektywny rozwój nowych produktów.

Dotychczasowa wartość inwestycji w Nowej Soli to 37 mln EUR, a jej całkowita wartość do końca roku 2019 wyniesie 75 mln EUR. Wydatki te obejmują wybudowanie hali produkcyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą (m.in. chłodnie, pomieszczenia magazynowe, budynki i pomieszczenia biurowe i techniczne), a także zakup i instalację maszyn oraz niezbędnych urządzeń. Nowa piekarnia – to nowe miejsca pracy. Docelowo w Nowej Soli zatrudnienie znajdzie 110 pracowników. Oznacza to wzrost zatrudnienia Lantmannen Unibake w Polsce o prawie 25% (obecnie firma zatrudnia w naszym kraju ponad 450 osób).

Lantmannen Unibake jest obecny w Polsce od 25 lat od początku lat dziewięćdziesiątych. Oprócz nowo otwartej piekarni w Nowej Soli produkcja odbywa się w dwóch zakładach (w Poznaniu i w Nieporęcie koło Warszawy), gdzie działa łącznie 7 linii produkcyjnych, na których wypiekane są m.in. produkty takich marek jak: Schulstad i Schulstad Bakery Solutions. Spółka oferuje szeroki wybór różnorodnych wyrobów piekarskich, takich jak pieczywo przeznaczone do odpieku w sklepach (bagietki, bułki, ciabaty), pieczywo pakowane (tosty, chleby żytnie i mieszane) oraz szeroką gamę produktów przeznaczonych dla gastronomii (bułki do hamburgerów, hot dogów, zapiekanek, kebabów, panini i inne).

Produkty Lantmannen Unibake dostępne są we wszystkich największych sieciach handlowych, w mniejszych sklepach osiedlowych, a także na stacjach benzynowych i w restauracjach szybkiej obsługi. W roku 2017 spółka sprzedała ponad 30 tys. ton świeżego i mrożonego pieczywa o łącznej wartości ponad 200 mln zł. Oprócz podmiotów krajowych odbiorcami jej produktów są także podmioty działające na rynkach zagranicznych, w takich krajach jak: Niemcy, Czechy, Słowacja, Białoruś, Ukraina czy kraje skandynawskie. Spółka korzysta z szerokiej gamy dostawców, a niemal wszystkie surowce kupowane są na rynku polskim.

Źródło: portalspożywczy.pl

 
 
 
Interia.pl
-Sprzedaż pieczywa mrożonego w Europie rośnie. Możemy się spodziewać większego eksportu
-IERiGŻ: Przewidywany jest wzrost zbiorów rzepaku (raport)
-Szwedzki producent pieczywa rozpoczął produkcję w Nowej Soli
-IERGiŻ: W 2018 r. przewiduje się niewielki spadek zbiorów zbóż (raport)
-Jeżeli ktoś nie widzi dla siebie żadnych korzyści z rezygnacji z glutenu to wraca do niego
-Rośnie produkcja artykułów zbożowych
-Jaja, masło i owoce napędzają wzrost cen żywności
-Światowe ceny zbóż coraz wyższe, ale w przypadku pszenicy możliwa korekta
-PSPO: wyprodukowaliśmy niemal 1,5 mln ton pasz rzepakowych w 2017 r.
-Sprawozdania EFSA potwierdzają, że ogólny zakaz zaprawiania nasion neonikotynoidami jest nieuzasadniony
-IERiGŻ: Rynek zbóż - raport
-ARiMR uruchomił wersję demo aplikacji eWniosekPlus
-IERiGŻ: Raport o rynku zbóż
-Wzrost przerobu rzepaku


 
Archiwum
- Kwiecień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.