Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-04-13
GfK: co kupują polscy konsumenci - raport

W 2017 roku siła nabywcza mieszkańców Polski dla handlu detalicznego wyniosła 397,4 mld zł. Ponad 43 proc. (ponad 171,2 mld zł) z tej sumy Polacy przeznaczyli na artykuły spożywcze - wynika z raportu GfK.

GfK podaje, że wydatki łączne na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą objęły 2/3 tej kwoty. Jednak potencjał nabywczy na wybrane kategorie produktowe jest zróżnicowany regionalnie.

Według danych pochodzących z nowej edycji raportu o sile nabywczej na kategorie zakupowe polscy konsumenci dysponują przeciętnie kwotą 10,4 tys. zł na zakupy w handlu detalicznym.

Procentowy udział poszczególnych grup produktów przedstawia się następująco: produkty żywnościowe - 43,1 proc., odzież - 11,2 proc., zdrowie i higiena - 9 ,7 proc., produkty DIY - 9,5 proc., meble i wyposażenie wnętrz - 6,2 proc., sprzęt RTV, IT, foto - 5,1 proc., elektryczne AGD - 4,5 proc., produkty sportowe, hobbystyczne i rekreacyjne - 2,6 proc., buty i wyroby ze skóry - 2,6 proc., książki, materiały biurowe - 2,2 proc., produkty AGD - 1,8 proc., zegarki i biżuteria - 1,5 proc.

Badanie GfK o sile nabywczej na wybrane grupy asortymentowe opiera się na różnych pomiarach i analizach zachowań zakupowych konsumentów w handlu detalicznym. Na podstawie wybranych informacji dotyczących konsumenta analitycy GfK obliczył siłę nabywczą Polaków na wybrane grupy asortymentowe w ujęciu regionalnym. Dla każdej gminy w Polsce oszacowana została wartość, jaką jej mieszkańcy, w skali roku, przeznaczają na zakup jednej z 16 monitorowanych kategorii, ale istnieje także możliwość oszacowania wartości zakupów dodatkowych kategorii.

Prezentowane dane odnoszą się do 2017 roku, nie uwzględniają jednak inflacji. Dane odnoszą się do miejsca zamieszkania, a nie do miejsca zakupu. Dane są wartościami przeciętnymi dla wszystkich mieszkańców danego regionu.

Źródło: portalspozywczy.pl

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Coraz więcej firm decyduje się na programy lojalnościowe
-EEC 2018: Nowe rozdanie w handlu (zakresy debat i prelegenci)
-O perspektywach branży rolno-spożywczej na rynkach zagranicznych podczas EEC 2018
-Krakowska restauracja wprowadziła psie menu
-Wietnam może być dla polskich firm spożywczych bramą do Azji Płd.-Wsch.
-PAIH dołączyła do organizacji European Trade Promotion Organisations
-KRUS: Ponad 18 tysięcy wypadków w rolnictwie zgłoszono w 2017 r.
-EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w maju w Katowicach
-Najmłodsi pracownicy mają wysokie oczekiwania wobec pracodawcy - badanie
-Podatek od linków i kara za fake newsy? ZPP powołuje Forum Wydawców Internetowych
-UOKiK o jakości paliw w 2017 roku: Nieprawidłowości poniżej 3 proc.
-Import włoskiej żywności wzrósł niemal o 50 proc. przez ostatnie 5 lat
-Ekspert: Rośnie zainteresowanie kuchnią azjatycką i żywnością z Azji
-Ekspert: Produkcja dostała zadyszki


 
Archiwum
- Kwiecień 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.