Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-06-04
O jakie miejsce w galerii handlowej warto się starać?

Najważniejsza jest lokalizacja zarówno obiektu handlowego, jak i danego lokalu. Dla wielu najemców podstawowym kryterium jest położenie przy głównym ciągu komunikacyjnym w galerii handlowej. Im więcej osób przechodzi obok danego lokalu i im lepiej jest on widoczny, tym większa szansa, że klienci do nas wejdą i coś kupią. Nic zatem dziwnego, że czynsz w tych miejscach jest zwykle najwyższy - twierdzi Szymon Łukasik, Dyrektor działu reprezentacji najemców handlowych w Cresa Polska.

Taktyka wybierania lokali o największej dostępności dla klientów sprawdza się w przypadku większości branż. Jest jednak kilka istotnych wyjątków.

Lokale narożne, dostępne dla klientów z dwóch, a czasami nawet z trzech stron znakomicie zwiększają powierzchnię wystawy, którą może zobaczyć potencjalny klient. Są więc dobre pod względem marketingowym. Wystawy zabierają jednak bardzo cenną powierzchnię sprzedażową wewnątrz sklepu, która w niektórych branżach, np. sklepach sportowych, ma większe znaczenie.

Ekskluzywne sklepy, butiki i punkty usługowe powinny starać się o miejsce w galerii, które leży raczej na uboczu, optymalnie obok innych marek z wyższej półki.

W innych krajach marki luksusowe lokują swoje sklepy przede wszystkim na ulicach handlowych. Tych w Polsce brakuje, więc projektanci galerii handlowych starają się tworzyć dla nich specjalne miejsca, lepiej odpowiadające gustom zamożnej klienteli.

Przeważnie marki luksusowe lokuje się blisko siebie, w jednej wyznaczonej alejce – przykładem tu może być Galeria Mokotów. Ustronna lokalizacja wiąże się ze znacznie mniejszą liczbą potencjalnych klientów, ale jest to wada tylko pozorna. Zdecydowana większość gości galerii handlowych nie decyduje się na zakup eleganckiego garnituru czy zegarka jedynie pod wpływem wyglądu samej wystawy. Osoby rzeczywiście zainteresowane zakupem produktów luksusowych nie są zainteresowane ofertą hipermarketu i wolą uniknąć zatłoczonej części galerii.

Najemcy strategiczni - „anchor tenants”, tacy jak np. H&M lub marki grupy Inditex generują znaczny ruch bez względu na to, w jakiej części galerii się znajdują. Wiele osób przychodzi na zakupy specjalnie do nich, ale chętnie sprawdza ofertę sąsiadujących sklepów. Mniejsi najemcy wykorzystują tę sytuację, lokując się w pobliżu sieciowych gigantów. Odpowiednie sąsiedztwo wpływa więc zarówno na wartość sprzedaży, jak i wysokość czynszu.

Także położenie hiper/supermarketu spożywczego w galerii handlowej ma istotny wpływ na to, które miejsca są odpowiednie dla pewnej grupy najemców. Celując w tego samego klienta, a więc takiego, który załatwia w galerii handlowej codzienne sprawy, warto ulokować obok: punkty mistrzowskie, salon sieci komórkowej, kiosk, sklep z wyspecjalizowanym (ale nie luksusowym) asortymentem – np. zoologiczny czy kwiaciarnię.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Źródło: www.dlahandlu.pl/ pr

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Giganci e-handlu w sądzie
-TVN: Reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Masterchefie” najdroższe w cenniku
-Dane o Polakach na widelcu firm
-Prezydent Rosji poparł obniżkę VAT na owoce do 10 proc.
-Nowe kary za spanie w kabinie tira
-Premier: planujemy kolejne działania na rzecz gospodarki Polski Wschodniej
-Millenialsi kochają luksus
-Rząd przeznaczy 200 mln zł na stołówki szkolne
-RODO sposobem na telemarketerów. Wystarczy jeden wniosek i się odczepią
-Badanie: Dyrektorzy finansowi polskich firm wierzą w mocną koniunkturę biznesu i gospodarki
-Rusza V Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku
-KRUS: Umowa ubezpieczenia dzieci rolników od następstw nieszczęśliwych wypadków od 14 października
-Rolnicy pesymistyczni co do roku 2018. Tak negatywnych opinii nie było od 2015
-Badanie: Za zakupy online Polacy płacą najczęściej bezgotówkowo


 
Archiwum
- Październik 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.