Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Opracowania
www.netb.pl
2018-06-04
Dzieci i młodzież podatne na reklamę fast foodów i chipsów

Młode osoby są bardzo podatne na wpływ reklam śmieciowego jedzenia — wynika z badania przeprowadzonego przez Cancer Research UK, na które powołuje się Puls Biznesu.

Eksperci przyjrzeli się 3,3 tys. nastolatków w wieku od 11 do 19 lat. Udowodnili, że obejrzenie dodatkowej reklamy niezdrowego, wysokoprzetworzonego produktu, np. chipsów albo posiłków typu fast food, wiąże się ze zwiększeniem konsumpcji o 350 dodatkowych kalorii, dostarczanych w posiłkach bogatych w sól, cukier i tłuszcz. Korelacja jest dla nich oczywista — karmienie się przekazem reklamowym wiąże się z utrwalaniem nawyków dodawania do codziennej diety śmieciowego jedzenia.

Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.

Źródło: Puls Biznesu

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-Giganci e-handlu w sądzie
-TVN: Reklamy przy „Kuchennych Rewolucjach” i „Masterchefie” najdroższe w cenniku
-Dane o Polakach na widelcu firm
-Prezydent Rosji poparł obniżkę VAT na owoce do 10 proc.
-Nowe kary za spanie w kabinie tira
-Premier: planujemy kolejne działania na rzecz gospodarki Polski Wschodniej
-Millenialsi kochają luksus
-Rząd przeznaczy 200 mln zł na stołówki szkolne
-RODO sposobem na telemarketerów. Wystarczy jeden wniosek i się odczepią
-Badanie: Dyrektorzy finansowi polskich firm wierzą w mocną koniunkturę biznesu i gospodarki
-Rusza V Wschodni Kongres Gospodarczy w Białymstoku
-KRUS: Umowa ubezpieczenia dzieci rolników od następstw nieszczęśliwych wypadków od 14 października
-Rolnicy pesymistyczni co do roku 2018. Tak negatywnych opinii nie było od 2015
-Badanie: Za zakupy online Polacy płacą najczęściej bezgotówkowo


 
Archiwum
- Październik 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.