Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek owoców i warzyw
www.netb.pl
2018-06-06
Inna Bajka: Polski konsument je coraz bardziej świadomie

Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi, co widać po tym jak reagują na prozdrowotne trendy na spożywczym rynku. Za ich potrzebami próbują nadążyć producenci żywności ale i sieci handlowe, które coraz chętniej poszerzają tzw. zdrową półkę. Konkurencja jest ogromna i cały czas przybywa konceptów z kategorii superfoods, gotowych do spożycia dań „free-from” i zdrowych przekąsek. We wrześniu 2017 r. światło dziennie ujrzał wegański start-upowy projekt spożywczy, z ofertą śniadaniowo-obiadową w wersji instant i sporą dawką emocji… ale to już zupełnie Inna Bajka.

Inna Bajka to wegańska marka, której portfolio składa się ze śniadaniowych owsianek, obiadowych dań instant na bazie kasz i warzyw strączkowych, bazy dla posiłków do samodzielnego przygotowania a także mieszanek składników superfoods. Wszystko opakowane jest w niebanalną tekturową szatę, czym marka zamierza wyróżniać się w gąszczu sklepowej prozdrowotnej oferty.

- Jesteśmy start-upem, firmą trzech wspólników. Znamy się od 20 lat z poprzedniej pracy. Każdy z nas przez ten czas zbierał korporacyjne doświadczenia. Dzisiaj jeden ze wspólników odpowiada za operację, za całą infrastrukturę produkcyjno-dystrybucyjną, drugi jest finansistą a ja jestem marketingowcem. Przez wiele lat pracowałam w branży przyprawowej, budowałam znany polski brand. Nasze trio powstało z końcem 2016 r., kiedy uznaliśmy, że to odpowiedni moment, żeby stworzyć coś własnego i czas, żeby zaistnieć w kategorii żywności prozdrowotnej, która pięknie się w Polsce rozwija, choć dopiero pączkuje – bo myślę, że najlepsze dopiero przed nami. Za nami z kolei wiele lat obserwacji trendów konsumenckich, rynku spożywczego, czerpania z niego wiedzy - mówi Iwona Jaguczańska-Słomska, wspólnik spółki Aybioo, która jest właścicielem marki Inna Bajka.

I zapewnia, że wspólnicy mocno postawili na to, żeby włożyć w ten projekt całą pozytywną energię, którą zakładając spółkę, w sobie mieli. Dlaczego? Bo ich zdaniem rynek żywności prozdrowotnej jest bardzo wdzięczny, jest tutaj pole, żeby zainteresować odbiorcę ciekawym konceptem, bo wdzięczny jest także sam konsument, który dużo rozumie, interesuje się tym co kupuje i je, pogłębia wiedzę, czerpie inspiracje.

- To z mojego marketingowego punktu widzenia jest bardzo cenne, bo wiem, że mam plastyczną grupę docelową, która doceni jakość, dbałość o szczegóły - a taka właśnie jest Inna Bajka – wylicza.

Inna Bajka jest na samym początku drogi. - Stawiamy pierwsze kroki na polskim rynku spożywczym. Z budową dystrybucji ruszyliśmy we wrześniu 2017 r. Wcześniej trwały prace koncepcyjne nad wykreowaniem pomysłu na brand, identyfikację wizualną. Od początku wiedzieliśmy jedno, że w obecnym otoczeniu konkurencyjnym przebić łatwo się nie będzie, bo rynek jest mocno konkurencyjny. Dlatego uznaliśmy, że warto wprowadzić do kategorii trochę emocji, uśmiechu i zaangażowania. Na rynku jest dużo producentów zdrowej żywności, superfoods, to są fajne produkty o prostych składach. Dostrzegłam potrzebę ujęcia konsumenta sferą emocjonalną, tym, że to jest przecież jedzenie czyli coś, co ma sprawiać przyjemność a nie tylko komponent czy suplement naszej zdrowej, racjonalnej, przemyślanej diety – dodaje Iwona Jaguczańska-Słomska.
Inna Bajka powstawała na kanwie obserwacji trendów konsumenckich i zderzenia ich ze sobą, próby zastanowienia się, w którym miejscu jeszcze są luki, które przestrzenie nie są jeszcze wypełnione. - Trend prozdrowotny obserwujemy od wielu lat, w odpowiedzi na to powstało wiele marek superfoods, wielu dużych graczy oferuje szereg produktów, które dostarczają bardziej świadomym konsumentom właściwych wartości odżywczych. Ale analizując ten rynek i mapując trendy, zauważyliśmy, że wśród konsumentów wiedza i chęć odżywiania się zdrowo często przegrywa z prozaicznym brakiem czasu i „nie umiem”. Dlatego my dostarczamy gotowe rozwiązania. Mamy w ofercie produkty superfoodowe, dbamy o to, aby posiłki były zbilansowanie i drogocennie poskładane od strony recepturowej - dodaje.

Inna Bajka postawiła na nowoczesne rozwiązania produktowe, na to, żeby dostarczyć segmentowi convenience, produktów z kategorii, w której konsument poszukuje prostoty, wygody, szybkości. - Wbrew pozorom bycie zdrowym, świadomym konsumentem nie jest łatwe, bo nadal nie ma zbyt wielu produktów ready to eat, ready to go, instant, z czystą etykietą. Dotąd ta oferta była w kontrze do bycia zdrowym czy fit. My w tym miejscu postawiliśmy punkt ciężkości, szukając fajnych, nowoczesnych rozwiązań produktowych. Nasza misją jest odczarowanie kategorii convenience, instant – zapewnia Iwona Jaguczańska-Słomska.

Dzisiaj to nadal określenie ma pejoratywne konotacje, kojarzone jest z przetworzonym i niezbyt wartościowym jedzeniem. A zdaniem twórców Innej Bajki wcale tak nie musi być.

- Stworzenie czegoś, co będzie zdrowe, proste, naturalne, wegańskie, zbudowane na strączkach, kaszach, warzywach i owocach nie było bardzo dużym wyzwaniem, sporym było za to stworzenie produktów, które do tego jeszcze dobrze smakują. Nam pomogło w tym nasze doświadczenie z branży przyprawowej. Ale wspierają nas również przyjaciele, konsultanci i technolodzy przy procesie tworzenia receptur. Wydaje mi się, że nam się udało, że rzuciliśmy rękawicę tej kategorii, która do tej pory nie do końca była kojarzona ze zdrowiem. Oferujemy produkt bardzo nowoczesny dla miejskiego zabieganego ale świadomego konsumenta, jest on pozycjonowany dużo wyżej cenowo bo jest trochę bardziej niszowy ale wpisuje się w aktualny trend i potrzebę - zapewnia.

Wspólnym mianownikiem całego portfolio Innej Bajki ma być prosty skład.

- Bawiąc się kilkoma składnikami zamierzamy dostarczać odpowiednie wartości i dobry smak naszym konsumentom – dodaje wspólniczka Innej Bajki.

Źródło: MB; www.portalspozywczy.pl

 
 
 
Rzeczpospolita
-Największy problem branży winiarskiej ma szansę na rozwiązanie
-Handel truskawkami na stołecznych ulicach w rękach grup przestępczych?
-Florence - nowa angielska odmiana truskawki deserowej
-Witold Boguta: Ważnym zadaniem ministra jest budowanie właściwego obrazu polskiego rolnika
-Producenci zaniepokojeni planowaną unijną definicją cydru
-Amerykańska winiarnia korzysta ze wsparcia polskiej technologii
-Badanie: 64 proc. Polaków samodzielnie przygotowuje posiłki do pracy
-Spadek produkcji brzoskwiń i nektaryn w Europie
-Analiza GUS: straty przechowywanych warzywach na poziomie ubiegłego sezonu
-IERiGŻ - analiza rynku owoców
-UE obniża akcyzę na cydr. Jak wpłynie to na polski rynek?
-Pochodzenie ma znaczenie
-Google usunął jajko z emoji przedstawiającego sałatkę, żeby nie urażać wegan
-Polacy nadal spożywają zbyt mało owoców i warzyw


 
Archiwum
- Czerwiec 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.