Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
 
Komentarze i analizy - Rynek mleka
www.netb.pl
2018-11-02
Polskie mleczarnie podsumowują Sial 2018

W dniach 21-25 października odbywało się największe i najważniejsze na świecie wydarzenie branży spożywczej w 2018r. – targi SIAL PARIS 2018. Polska Izba Mleka zorganizowała wspólne stoisko branży mleczarskiej w którym brały udział: SM Mlekovita, OSM Piątnica, SM Ryki, SOT Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, SM Spomlek, Bartex, Polish Dairy, SM Lazur.

Ponad 7200 firm ze 119 krajów prezentowało swoje produkty w 10 halach podzielonych na 21 stref tematycznych o łącznej powierzchni 250 000 m². Już wiadomo, że szacowana liczba 160 000 odwiedzających została znacznie przekroczona.

„Bardzo udane targi” – takie stwierdzenie najczęściej padało z ust przedstawicieli polskiego przemysłu mleczarskiego. Liczne spotkania biznesowe w wielu przypadkach skutkowały podpisaniem umów o współpracę. Doskonale rokują również deklaracje współpracy pomiędzy polskimi firmami z branży na rzecz wspólnej realizacji kontraktów eksportowych.

Fakt, że wspólne stoisko członków Polskiej Izby Mleka bardzo licznie było odwiedzane przez potencjalnych partnerów biznesowych z całego świata, świadczy o bardzo dobrej marce polskich produktów mleczarskich a obrany kierunek promocji oparty na doskonałej jakości, znakomitych walorach smakowych oraz konkurencyjnej cenie, w porównaniu do największych światowych producentów, to sprawdzające się, skuteczne narzędzie promocyjne. Zespół Polskiej Izby Mleka intensywnie pracuje już nad działaniami promocyjnymi wspierającymi polski eksport mleczarski w 2019r. – powiedziała Agnieszka Maliszewska – Dyrektor Polskiej Izby Mleka.

Porównując ze sobą imprezy targowe z całego świata, SIAL PARIS to wydarzenie w którym polska branża mleczarska absolutnie musi każdorazowo uczestniczyć. Szerokie perspektywy nawiązania kontaktów biznesowych, zaprezentowanie oferty produktów czy choćby zbadanie oczekiwań klientów z poszczególnych rynków eksportowych to wartości, które stanowią punkt wyjścia do ekspansji i umocnienia pozycji rodzimych producentów. Koncepcja wspólnego stoiska umożliwia budowanie wizerunku polskiej branży mleczarskiej jako podmiotu mającego w swoim portfolio większość znanych na świecie produktów mleczarskich, przekazu marketingowego jako producenta doskonałej jakości artykułów oraz przekazu biznesowego jako solidnego partnera z Europy – powiedział Daniel Dojlidko - koordynator projektu – Kierownik ds. systemów jakości.

Polska branża mleczarska wysyła swoje produkty głównie do krajów Unii Europejskiej, które odpowiadają za około 76% wartości eksportu mleczarskiego z Polski. Wśród największych unijnych odbiorców naszych produktów mlecznych należy wymienić: Niemcy, Czechy, Holandię, Wielką Brytanię, Włochy, Węgry, Słowację, Rumunię.
Pozostała część, czyli 24% wartości eksportu kierowana jest do krajów trzecich (czyli spoza Unii Europejskiej). Zgodnie z danymi Eurostatu w 2017 r. polski eksport produktów mleczarskich trafiał aż na 104 rynki pozaunijne a polska branża mleczarska najwyższą wartość eksportu zanotowała w przypadku następujących krajów trzecich: Algieria (68,7 mln EUR), Chiny (48,2 mln EUR), Arabia Saudyjska (34,8 mln EUR), Wietnam (24,2 mln EUR), Kuba (22 mln EUR), Indonezja (19,1 mln EUR), RPA (18,2 mln EUR), Izrael (17,7 mln EUR), Irak (17,3 mln EUR), Ukraina (16,8 mln EUR), Filipiny (13,8 mln EUR), Egipt (13,2 mln EUR), Serbia (11,6 mln EUR), Malezja (11,3 mln EUR), USA (11,3 mln EUR).

Warto pamiętać, że ogólnie, polska branża spożywcza uplasowała się na 10 pozycji pod względem ilości wystawców a tzw. sektor mleczny stanowił numer 1 w klasyfikacji najchętniej odwiedzanych.

Następne targi SIAL w Paryżu zaplanowane są na 18-22 październik 2020 roku.

Działanie sfinansowane z Funduszu Promocji Mleka.

Źródło: portalspożywczy.pl/PIM

 
 
 
Tygodnik Finansowy
-EDA: Znaczenie redukcji śladu węglowego w sektorze mleczarskim
-BGŻ BNP Paribas: Światowe ceny produktów mleczarskich o 15 proc. niższe od notowanych przed rokiem
-Mleczarstwo jako ważny gracz wobec klimatu i środowiska
-Polskie mleczarnie podsumowują Sial 2018
-UE: Duńskie krowy dają najwięcej mleka
-Kategoria serów dojrzewających jest warta 5 mld złotych
-W Europie trwa debata o rekomendacjach dot. diety mlecznej.
-GDT: Ceny produktów mleczarskich nadal w tendencji spadkowej
-Trwają rozmowy na temat polskiego przedstawiciela w EDA
-Nadchodzi mleczne tsunami
-Cena mleka zaczyna nieśmiało rosnąć
-Kultury ochronne, które zrewolucjonizowały przemysł mleczarski
-Rynek artykułów mlecznych z punktu widzenia detalisty
-Spadła wartość eksportu produktów mleczarskich z UE do Chin


 
Archiwum
- Listopad 2018
 
Archiwum roczne
2007
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2006
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2005
I II III IV
V VI VII VIII
IX X XI XII
2004
I IX X XI
XII - - -
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.