Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Owoców i warzyw

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2018-04-25
Inna Bajka: Chcemy odczarować mit o szkodliwości żywności instant

We wrześniu 2017 r. światło dziennie ujrzał wegański start-upowy projekt spożywczy, z ofertą śniadaniowo-obiadową w wersji instant i sporą dawką emocji… ale to już zupełnie Inna Bajka. - Na rynku jest dużo producentów zdrowej żywności, superfoods, to są fajne produkty o prostych składach. My dostrzegliśmy potrzebę ujęcia konsumenta sferą emocjonalną - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Iwona Jaguczańska-Słomska, wspólnik spółki Aybioo, która jest właścicielem marki Inna Bajka.

Inna Bajka to wegańska marka, której portfolio składa się ze śniadaniowych owsianek, obiadowych dań instant na bazie kasz i warzyw strączkowych, bazy dla posiłków do samodzielnego przygotowania a także mieszanek składników superfoods. Wszystko opakowane jest w niebanalną tekturową szatę, czym marka zamierza wyróżniać się w gąszczu sklepowej prozdrowotnej oferty.

Inna Bajka jest na samym początku drogi. - Stawiamy pierwsze kroki na polskim rynku spożywczym. Z budową dystrybucji ruszyliśmy we wrześniu 2017 r. Wcześniej trwały prace koncepcyjne nad wykreowaniem pomysłu na brand, identyfikację wizualną. Od początku wiedzieliśmy jedno, że w obecnym otoczeniu konkurencyjnym przebić łatwo się nie będzie, bo rynek jest mocno konkurencyjny. Dlatego uznaliśmy, że warto wprowadzić do kategorii trochę emocji, uśmiechu i zaangażowania. Na rynku jest dużo producentów zdrowej żywności, superfoods, to są fajne produkty o prostych składach. Dostrzegłam potrzebę ujęcia konsumenta sferą emocjonalną, tym, że to jest przecież jedzenie czyli coś, co ma sprawiać przyjemność a nie tylko komponent czy suplement naszej zdrowej, racjonalnej, przemyślanej diety – mówi Iwona Jaguczańska-Słomska.

To był istotny czynnik przy tworzeniu konceptu, bo zdaniem twórców Innej Bajki, czasy poprawnych, generycznych konceptów powoli się wyczerpują, zwłaszcza, że sklepowe półki są tego typu podobnymi do siebie produktami powoli nasycone.

Inna Bajka powstawała na kanwie obserwacji trendów konsumenckich i zderzenia ich ze sobą, próby zastanowienia się, w którym miejscu jeszcze są luki, które przestrzenie nie są jeszcze wypełnione. - Trend prozdrowotny obserwujemy od wielu lat, w odpowiedzi na to powstało wiele marek superfoods, wielu dużych graczy oferuje szereg produktów, które dostarczają bardziej świadomym konsumentom właściwych wartości odżywczych. Ale analizując ten rynek i mapując trendy, zauważyliśmy, że wśród konsumentów wiedza i chęć odżywiania się zdrowo często przegrywa z prozaicznym brakiem czasu i „nie umiem”. Dlatego my dostarczamy gotowe rozwiązania. Mamy w ofercie produkty superfoodowe, dbamy o to, aby posiłki były zbilansowanie i drogocennie poskładane od strony recepturowej - dodaje.

Inna Bajka postawiła na nowoczesne rozwiązania produktowe, na to, żeby dostarczyć segmentowi convenience, produktów z kategorii, w której konsument poszukuje prostoty, wygody, szybkości. - Wbrew pozorom bycie zdrowym, świadomym konsumentem nie jest łatwe, bo nadal nie ma zbyt wielu produktów ready to eat, ready to go, instant, z czystą etykietą. Dotąd ta oferta była w kontrze do bycia zdrowym czy fit. My w tym miejscu postawiliśmy punkt ciężkości, szukając fajnych, nowoczesnych rozwiązań produktowych. Nasza misją jest odczarowanie kategorii convenience, instant – zapewnia Iwona Jaguczańska-Słomska.

Dzisiaj to nadal określenie ma pejoratywne konotacje, kojarzone jest z przetworzonym i niezbyt wartościowym jedzeniem. A zdaniem twórców Innej Bajki wcale tak nie musi być.

Cały materiał dot. firmy Inna Bajka będzie opublikowany w majowym wydaniu Rynku spożywczego.

Źródło: Magda Brzózka; www.portalspozywczy.pl


Źródło:
...
 
-Polska nadal zwiększa swój udział w światowej produkcji pieczarek
-Węgry: Spodziewane dobre zbiory truskawek
-Żywność "free from" nie zawsze jest lepsza od standardowej żywności
-Pszczoły nie nadążają za szybko kwitnącymi drzewami i krzewami
-Parlament Europejski: Przyjęto surowsze zasady produkcji żywności ekologicznej
-Katowice najbardziej wegetariańskim miastem w Polsce?
-Zrównane zostaną stawki VAT na keczup i musztardę
-Meksyk jest piątym co do wielkości producentem brokułów na świecie
-Producenci borówek otrzymali 180 tys. zł na promocję owoców
-Trzy winnice z portfolio CEDC kolejny raz na podium w międzynarodowym rankingu
-Analiza IERiGŻ: Duży wzrost cen jabłek w marcu 2018 r. przez małe zapasy
-Na Antarktydzie wyhodowano warzywa bez użycia ziemi
-Analiza: Spadek zapasów jabłek wpłynie na kolejne podwyżki cen jabłek
-Konflikt handlowy pomiędzy USA a Chinami a zmiany zasad w handlu owocami i orzechami
-Zrzeszenie Producentów Papryki RP: Chcemy integrować producentów i dystrybutorów papryki
-Dietetyk: Burak to polski superfood
-Gambia: Kraj krewetek i orzeszków ziemnych szuka inwestycji
-Zdrowa dieta sposobem na bezsenność?
-Rośnie trend na spożywanie ananasów. Zdetronizują modne awocado?
-Jak jedzą Polacy? Schizofrenicznie - deklaracje rodaków różnią się od ich zachowań
-IERiGŻ: Europejskie zapasy ziemniaków są większe niż w poprzednim sezonie
-Ekspert KOWR: Mamy mnóstwo dobrej jakości żywności. Jednak jest problem z jej dystrybucją
-Ukraińscy rolnicy ograniczają sprzedaż kapusty. Czekają na dalszy wzrost cen
-Minister Jurgiel rozmawiał z rolnikami o rynku aronii

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.