Internetowa Giełda Towarowa NetBrokers jest największą w Polsce platformą skierowaną do firm działających na rynku rolno-spożywczym.  
 
 
wersja polska
wersja angielska
wersja rosyjska
 
Tabela ofert
 Kod firmy:
 ID:
 Hasło:
Wejście Rejestracja
   
 
  | O firmie | Cennik | Reklama | Informacje prasowe | Instrukcja obsługi | Kontakt | Charakterystyka Tabeli Ofert |
 
   
 
Miejsce na Twoją
reklamę
Miejsce na Twoją
reklamę
 
 
      Wyświetlanie wyników: 10 25 50 wszystkie                waluty online: [Bankier.pl]
 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | na dół | strona główna | administrator |     
 
 
Unia Europejska
  Wspólna Polityka Rolna
- Informacje ogólne
- Dopłaty bezpośrednie
- WPR na lata 2014-2020
- Płatności bezpośrednie

-

Handel zagraniczny
- Portal UE
   
Rynki towarowe
  Mięso
- Notowania
- Notowania rynków zagranicznych
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW: [ wieprzowina, wolowina, drób, baranina ]
  Zboże
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Pasze
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Owoce i warzywa
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Mleko
- Notowania
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Cukier
- Komentarze i analizy
- Informacje MRiRW
  Prognozy
- Ogólne,    Mięso
- Zboże,      Mleko
  Wykresy cen towarów
- Wykresy z tabeli NetBrokers
   
Wokół rynków
- Środki ochrony roślin [10]
- Pasze i dodatki [37]
- Przyprawy i osłonki [19]
- Maszyny i urządzenia [27]
- Usługi transportowe [74]
- Wędliny [14]
- Magazyny, chłodnie, itp. [44]
   
 
Rynek Owoców i warzyw

Komentarze i analizy

Data zamieszczenie: 2020-01-20
Udany sezon dla superowoców jagodowych z Polski

Rok 2019 był bardzo udany dla branży owoców. Powstała tzw. „jagodowa sztafeta”. Dzięki współpracy między 7 organizacjami zrzeszającymi producentów poszczególnych gatunków oraz grup producentów powstała wspólna oferta i wspólna komunikacja. Branża zaoferowała konsumentom świeże, sezonowe, polskie owoce jagodowe, codziennie, od maja do października. Wspólne, przez ponad pół roku, zachęcała do codziennej konsumpcji dla zdrowia i dla urody. Z taką komunikacją branża dotarła do ponad 27 mln konsumentów.

- Zawiązaliśmy współpracę między 7 organizacjami zrzeszającymi producentów poszczególnych gatunków owoców jagodowych oraz grup producentów. Dzięki temu byliśmy w stanie zaoferować konsumentom świeże, sezonowe, polskie owoce, od maja do jesieni. W naszym programie zachęcaliśmy do ich codziennej konsumpcji, dla zdrowia i urody. Zaczęło się od truskawki, później była malina i nowy na naszym rynku gatunek – jagoda kamczacka, borówka, porzeczka, aronia oraz MiniKiwi - mówi Witold Boguta, prezes KZGPOiW.

O polskich superowocach usłyszało w mediach ponad 27 mln osób. Masowe dotarcie to efekt zaangażowana plantatorów, działania sieci oraz organizacji wspólnych wydarzeń i spotkań z mediami, podczas których przybliżano konsumentom kolejne gatunki, które wchodziły na rynek. Stąd pojęcie jagodowej sztafety.

- Truskawki to owoce, które rozpoczynają sezon. To na co się czeka, co jest takie wytęsknione, wyczekiwane, bardzo Polakom smakuje. Zorganizowaliśmy aż trzy spotkania z różnymi segmentami mediów, by wzmocnić ten efekt. Promowaliśmy walory zdrowotne i urodowe, tworząc podwaliny pod całosezonową współpracę – powiedział dr Janusz Andziak, prezes Stowarzyszenia Plantatorów Truskawek.

Efektem współpracy w całym jagodowym sezonie było 275 tekstów, wywiadów radiowych i telewizyjnych. Do tego doszła wielokanałowa komunikacja partnerów handlowych. Zasięg w mediach społecznościowych przekroczył 2,5 mln. To efekt dużej aktywności i urozmaiconych treści, które miały jednak precyzyjny wspólny mianownik – promocję kategorii polskich superowoców i ich codziennego spożywania.

„Czas na polskie superowoce” to również czas na polską borówkę. W roku 2019 umocniliśmy się na rynku, już nie tylko europejskim, ale wśród polskich konsumentów. Polski rynek, właśnie w tym roku, zaistniał w sposób niezwykły – powiedział podsumowując sezon Ireneusz Komorowski, prezes Stowarzyszenia plantatorów Borówki Amerykańskiej.

Wykorzystując dobre doświadczenia producentów borówki branża jagodowa połączyła siły. Plantatorzy potrafili określić wspólne korzyści z codziennej konsumpcji oraz rekomendowaną ich ilość, w postaci filiżanki.
- Za nami sezon niezwykły dla branży owoców. To my producenci połączyliśmy siły, po to by promować spożycie polskich superowoców. Działając w drużynie, borówka przekazała pałeczkę porzeczce. Pokazaliśmy, że są to owoce niezwykle wartościowe. Zachęcaliśmy konsumentów do tego aby przypomnieli sobie smak porzeczek – powiedział dr Piotr Baryła, prezes Polskiego Stowarzyszenia Plantatorów Porzeczek.

Plantatorzy kolejnych owoców promowali korzyści z codziennej konsumpcji, w szczególności oddziaływanie na zdrowie i wygląd. Każdy kolejny owoc, prezentując swoją ofertę, wzmacniał wspólną komunikację.
- Polskie superowoce nie kończą się na lecie. Jesienią mamy polskie mini-kiwi. Mają tyle składników prozdrowotnych, że są w stanie skutecznie ochronić nas przed jesienną słotą. A do tego jeszcze wspaniale wpływają na naszą urodę. To był nasz przekaz – powiedział dr hab. Piotr Latocha prof. SGGW, prezes Stowarzyszenia Plantatorów MiniKiwi.

Atrakcyjność świeżych owoców staje się fundamentem rozwoju sprzedaży całorocznej. W ramach działań zaplanowanych na 2020 rok jest promocja kolejnych gatunków oraz jagodowych przetworów.

Kampanię „Czas na polskie superowoce!” realizuje Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw przy współpracy 7 branżowych organizacji. Partnerami są Stowarzyszenie Plantatorów Borówki Amerykańskiej SPBA, Stowarzyszenie Plantatorów Truskawki, Stowarzyszenie Plantatorów Jagody Kamczackiej, Polskie Stowarzyszenie Plantatorów Porzeczek, Krajowe Zrzeszenie Plantatorów Aronii ARONIA POLSKA, Stowarzyszenie Plantatorów Mini Kiwi.

Partnerem merytorycznym jest Fundacja Promocji Polskiej Borówki.
Źródło: www.portalspozywczy.pl/ pr


Źródło:
...
 
-Europejscy konsumenci cenią mniejsze odmiany pomidorów
-Międzynarodowe badanie: Pozytywne prognozy dotyczące eksportu jabłek
-Bronisze: Ceny warzyw pod presją chwilowych niedoborów
-Międzynarodowe badanie: Pozytywne prognozy dotyczące eksportu jabłek
-Ceny ziemniaka jeszcze wyższe w nowym sezonie?
-Ruszyła nowa kampania promująca konsumpcję europejskich owoców w Europie
-Większe zbiory jabłek w Chinach, mniejsze w Europie
-Ziemniak odporny na zarazę ziemniaka?
-Jabłka SweeTango - podbijają gusta konsumentów w USA
-USA: Brakuje ziemniaków na frytki
-Inspekcja handlowa kontroluje sklepy. Warzywa i owoce są źle oznaczane
-Nowe przepisy odnośnie zdrowia roślin – czy zmieni się coś dla rolników?
-Morze możliwości
-Bracia Sadownicy na FRSiH: Są kategorie produktowe, które jeszcze nie wyszły z ery NO NAME
-Rynek szeroko otwarty
-KSG Agro: udane żniwa i wzrost eksportu zbóż w kampanii żniwnej 2019 r.
-Mazowsze: Ceny jabłek przemysłowych coraz niższe
-Bronisze: Mimo dużej podaży utrzymują się wysokie ceny jabłek
-Ekspert: ziemniaki polecane w diecie osób dbających o formę
-Mazowsze: analiza cen jabłek przemysłowych
-Ruszają dyniowe żniwa
-Za nami V Międzynarodowy Festiwal Wina
-Eko-biznes
-Dyniowe żniwa

 
- Komentarze i analizy

 
 
 
    Dział Handlowy:  Gadu-Gadu 4997525 | wstecz | dalej | do góry | strona główna | administrator | 

   
 
 
E-mail: biuro@netb.pl,   Telefon: +48 12 687-55-00,  Faks: +48 12 395-32-76; +48 12 687-55-01.
 
  NetBrokers Sp. z o.o. dokładając wszelkich starań, aby informacje zamieszczone na poniższych stronach były kompletne i zgodne z prawdą, nie jest jednak w stanie zagwarantować ich poprawnosci i nie ponosi żadnej odpowiedzialnosci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.